-
Reklamacje
REKLAMACJE
Bardzo nam przykro, że w trakcie użytkowania pojawiły się problemy z Twoimi butami. Gwarantujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sytuację, mając na względzie przede wszystkim Twoją satysfakcję z zakupu oraz obsługi posprzedażowej zamówienia. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z wystąpieniem wad w obuwiu.
W JAKI SPOSÓB MOŻESZ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
Spakuj produkt i uzupełnij formularz
W pierwszej kolejności prosimy Cię o wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Wypełniony formularz włóż do pudełka z butami i zapakuj starannie przesyłkę owijając ją w papier lub folię i oklej taśmą.
Paczkę odeślij do nas
Wyślij do nas przesyłkę w dowolny sposób na adres:
P.P.H. SŁAWOMIR POPIEL SŁAWOMIR
Augustów ul.Sosnowa 24
26-902 Grabów n/Pilicą
Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni
Po otrzymaniu przesyłki maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych rozpatrzymy Twoją reklamację. Zależy nam na pełnej satysfakcji naszych Klientów dlatego zrobimy co w naszej nocy żeby naprawić zaistniały problem i usunąć ewentualną wadę. Poinformujemy Cię mailowo o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
DO POBRANIA:
Formularz reklamacyjny